Wielkanoc już blisko, Casting do 8 smaków europy

Witajcie, jakie są wasze plany na wielkanocne potrawy? Coś nowoczesnego czy raczej tradycyjny żur z jajkiem? Pokaże wam co nieco z mojego stołu w 2014 roku skromnie troszkę tradycyjnie ale jednak po mojemu i dodatkowo kilka inspiracji, które mam zamiar wykorzystać w tym roku. Pierwsze 5 zdjęci jest z mojego autorstwa a reszta to inspiracje znalezione w google, tylko skąd tyle wydmuszek wziąć?:D
















Podoba się wam? Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko zrealizować na święta, ponieważ już w środę będziecie mogli mnie oglądać jak zmagam się z innymi uczestnikami  na castingu do 8 smaków europy w Chorzowskim domu kultury. Program realizowany przez telewizję Tvs. Jakieś propozycje co mogę wykonać w 30 minut i zaintrygować wymagające jury? :D

Popularne posty